
Milyen feladatokra számíthatsz ebben a pozícióban?
- bejövő számlák adminisztrációja, iktatása;
- bejövő számlák ellenőrzése, leigazoltatása;
- pályázati háttérdokumentáció összegyűjtése;
- kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel;
- kimenő számlák készítése;
- könyvelés előkészítés, előkontírozás.
- utalási listák előkészítése
- pályázatos ügyfelek általános kommunikáció, dokumentum beszerzés, koordinálás;
Ahhoz, hogy az említett feladatokban kezdetektől sikereket érhess el, az alábbi kvalitásokra és tapasztalatokra lesz szükséged:
- középfokú végzettség, és/vagy pénzügyi és számviteli ügyintéző;
- 1-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat;
- számviteli alapismeretek;
- telefonos kommunikáció ügyfelekkel, dokumentumbeszerzéshez;
- önálló, alapos, körültekintő munkavégzés;
Amit kínálunk:
Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
Pontos, kiszámítható bérfizetési morál
Stabil, megbízható cég háttér
Szakmai és nyelvi fejlődési-, és előrelépési lehetőség
Családias hangulat, összetartó csapat
Hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
Érdekel? Vágj bele!
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, motivációs levéllel, fizetés megjelölésével, az alábbi e-mail címen tudsz.